Never give up!
this site the web

Tuesday, January 5, 2010

Хуурамч хайр



Нэгэн залуу хархүү нэг бүсгүйн араас удаан гуйжээ.Бүсгүй тэсгэлгүй эргэж хараад:
-Яагаад намайг ингэж удаан дагаад байгаа юм бэ? гэсэнд.
Залуу: -Би чамд хайртай бүр дэндүү их хайртай.


Бүсгүй: -Эгч маань миний араас ирж байгаа.Тэр надаас илүү хөөрхөн.Би чамайг тоохгүй.Чи түүн дээр оч.
Залуу эргээд харсан чинь ард нь царай муутай бүсгүй ирж байгааг хараад нөгөө бүсгүйд уурлан:
-Яагаад надад худлаа хэлэв? гэсэнд.
Бүсгүй хариуд нь: -Харин чи өөрөө яагаад худлаа хэлэв? Хэрэв үнэхээр надад хайртай бол чи  эргэж харахгүй байсан юм. Яагаад гэвэл нүд чинь надаас өөр хүнийг харах ёсгүй.

2 comments:

  1. hahaha funny funny

    ReplyDelete
  2. arai l bishe hen ch gsn hariishde argagui muhardald orj amidaaraa tarchlah geegui l bol harj l taaraa.. :P

    ReplyDelete