Never give up!
this site the web

Friday, February 26, 2010

Дарс

Анир чимээгүйн дунд би ганцаар
Алив намайг бүү ширт өрөвдөлтэй харцаар
Чамайг би дайлая гартаа байгаа дарсаар
Чанх дээр чинь эргэлдсэн гунигийн сүүдрийг үргээе
Ягааран харагдах энэ дарсны дусал бүрд нь
Ядуухан шүлэгчийн амьдрал багтсан юм
Гуниг харуусал зовлон жаргал бүхнээ багтаасан энэ хундганаас
Гурван удаа ёсыг бодож тогтоо
Хорвоо чамд хатуугаар эсвэл зөөлнөөр хандана уу
Хожмын өдөр чи намайг ойлгоноо
Бүхий л амьдрал минь багтсан наад дарснаасаа
Бүү цэрвээ үнэнийг чамд мэдрүүлнэ
Өрөвдөж буй дүр үзүүлж хэдэн нулимас унагасан ч
Өнөөдөр тэр чинь ямхын төдий ч хэрэггүй
Өршөөл нигүүсэлээр ивээх бурхан тэнгэр байлаа ч
Өөр бусдад гэхээс надад ерөөс хэрэггүй
Өөнтөглөж надаар тоглосон энэ орчлонгийн өмнө
Өвдөг сөхрөхгүйн тулд би тэмцэж амьдрана

No comments:

Post a Comment